Vásárlói adatok mozgatása

Az OANDER Connect segítségével automatikusan szinkronizáljuk és fűzzük össze a vásárlói adatokat több forrásból és másodperceken belül frissítjük az összes érintett rendszerben.

Lecserélné a régi webáruházát, de gondban van, hogy hogy kerüljenek át a felhasználói adatok az új felületre? A kézi feltöltés egy bizonyos darabszám alatt működhet, de jobb hosszú távon gondolkodni és már ekkor megoldani a vásárlói adatok szinkronizálását. Hogy miért? Mert ma már elengedhetetlen az e-kereskedelemben, hogy ne adjuk tovább felhasználóink adatait másik szoftver felé, legyen szó ERP-ről vagy CRM rendszerekről.

A vásárlói adatok szinkronizálása során az egyik végpontban megadott vásárlókhoz köthető információkat az OANDER Connect a másik végpont számára befogadható és feldolgozható adatokká alakítja át. 

Mit is jelent ez a gyakorlatban?

integráció ikon

Adatgyűjtés

A webáruházban a felhasználó által megadott adatokat átalakítjuk és továbbítjuk a vállalatirányítási rendszerek felé.

vevő csoportok ikon

B2B kivételek

B2B oldalaknál gyakran előfordul, hogy a vásárló létrehozás csak az ERP rendszerben lehetséges és onnan kell szinkronizálni az adatokat a webshopba.

komplexitás ikon

Szinkron

A webshopban regisztrált felhasználók adatait az OANDER Connect segítségével az ERP rendszerrel szinkronizáljuk. Az onnan visszakapott egyedi azonosítóval együtt továbbítjuk a CRM rendszerbe, ahonnan szintén visszaérkezik egy új azonosító, amit tárolunk a vásárlói adatok mellé.

biztonság ikon

Adatok visszaküldése

Miután a külső rendszerek szinkronjai sikeresen befejeződtek, a külső rendszerek azonosítóit visszatöltjük a Magentoba. Így mindhárom szoftver letárolja a vásárlóhoz tartozó összes információt.

Vevő csoportok és vásárlói szinkron

 

A vásárlói csoportok kezelése egy kardinális kérdés a webshopok életében. Ha eddig nem szegmentálta a felhasználóit akkor itt az ideje, hogy különböző csoportokra bontsa őket (például viszonteladók), hogy aztán eltérő akciókkal, eltérő árakkal ösztönözze őket a vásárlásra. A vevőcsoportokhoz kapcsolódó információk továbbküldése szintén egy speciális adatcsomagot jelent, melyet sok esetben több szoftver felé is szükséges továbbítanunk. 

FONTOS: A vásárlói szinkron előfeltétele, hogy webáruházban a beviteli űrlapon minden olyan validáció jelen legyen, amely a további rendszerekben előfordulhat (például: telefonszám vagy cím formátum ellenőrzése). Amennyiben a formátum megfelelő, a vásárlói szinkronnak köszönhetően könnyedén továbbíthatjuk egyik rendszerből a másikba a vásárlói adatokat.