Az OANDER Connect 1 perc alatt akár 1000 terméket dolgoz fel és továbbít a webshopba.
A webshopok más szoftverekkel való összekötésének egyik legalapvető igénye a termékek szinkronizációja. Hiszen ki akarna manuálisan több ezer terméket feltölteni, a későbbiek során folyamatosan frissíteni azokat? Nem csak időrabló feladat, hanem az automatizációnak hála teljesen felesleges is.
Az OANDER Connect a webshop, ERP vagy PIM szoftver közötti integrációja lehetővé teszi a terméktörzs automatizált betöltését, a termékekhez kapcsolódó információk (név, cikkszám, kép, stb.) frissítését vagy akár komplett katalógusok összefésülését. Mindezt rövid időn belül, akár egyedi üzleti logika alapján.
Tipikus problémák, hibás készletszinkron esetén
Számos, a felhasználóink számára is azonnal szembetűnő problémát okozhat a nem megfelelően feltölött termékkínálat.
- Nem jelennek meg a termékképek a webáruház felületén.
- Összekeverednek a termékek boltnézetei és olyan országból is beérkezhet rendelés, ahol nincs is készleten az adott termék.
- A termék bár elérhető a webáruházban és megvásárolható, a valóságban már elfogyott és nincs készleten.
- A pénztár folyamat végén derül ki, hogy nem lehet leadni a rendelést, mert időközben már elfogyott a termék.
- Rossz árkijelzést látnak a felhasználóink, nem frissülnek be időben az árak.
Miért nélkülözhetetlen a termékszinkron?
A megfelelő terméktörzs egy jó webshop alapja
Lehet egy webshop tökéletes megjelenésű, használhatunk lenyűgöző funkciókat, épülhet rá bármilyen marketing, ha maguk a termékek nem megfelelő felépítésűek. A döntéshozatalhoz meg kell adnunk a vásárlók számára minden információt a termékről, legyen szó pontos méretről, anyagösszetételről, allergén információkról, stb.
A terméktöltő kolléga luxus
A termékeket karban kell tartani, hatványozottan igaz ez a sok információval ellátott termékek esetében. Hiszen változhatnak a képek, cserélnünk kell árat és a státuszuk is rendszeresen módosulhat. Mérlegelnünk kell, hogy külön embert alkalmazunk erre, aki dedikáltan a termékekkel foglalkozik vagy szintet lépünk és automatizációval betöltjük és frissítjük az adatokat, ezzel időt és pénzt spórolva meg vállalkozásunk számára.
A termék az alap, minden más visz előre
Ha a webshop adminok számára a termékkel való folyamatos “törődés” a fókusz, nem marad idő olyan feladatokra, melyek továbbviszik a céget. Érdemes a gyakran ismétlődő, meghatározott logika alapján automatizálható feladatokat “kiszervezni” és a kreatív, innovatív taskokra helyezni a hangsúlyt. Gondolkodjunk eladásösztönző webshop funkciókban, építsünk fel komplex marketing kampányokat, mindig a fejlődés legyen a cél.
A naprakész webshop alapvetés
Nincs annál bosszantóbb a felhasználók számára, amikor a termékstátuszok, árak nem a valóságot türközik. Az ügyfélszolgálatra ilyen esetekben több feladat hárul, hogy korrigálják a hibákat, nagyobb az ügyfélvesztés esélye. Ha rendelkezésünkre állhatnak folyamatosan frissülő termékinformációk, akkor miért választanánk a lassabb, nagyobb hibahatárral működő manuális termékfrissítést?
Nélkülözhetetlen valós idejű termékfrissülés
A naprakész információk másik lényeges pontja, hogy azok milyen gyorsan változnak. Gondoljunk csak a kiemelt kampányokra! Elengedhetetlen, hogy akár valós időben lássuk a termékekhez kapcsolódó információk változását.
Az a fránya SEO
Minél részletgazdagabb egy termék felépítése, a vásárlók annál könnyebben döntenek, ráadásul a Google találati listáján is nagyobb esélyünk van előrébb kerülni. Ehhez mindenképpen szükség van egy jó termékkatalógus feltöltésére, mely időigényes feladat, de mindenképpen megéri rászánni az energiát.