Készletek és készlet változások

Adatrögzítés és szinkron

 

A weboldalon megjelenített termék készlet státuszt az online vásárlók 58%-a tartja kiemelten fontosnak.

A jól strukturált készlet nyilvántartás minden vállalat számára kihívás. A vállalatirányítási rendszerek (ERP) ma már nagyon megkönnyítik a kereskedők dolgát, hiszen egy helyen, konkrét mezőket, kész architektúrát biztosítanak a rögzítésre, frissítésre. 

Azonban ki ne találkozott volna már olyan problémával adatrögzítés során, hogy nem azonos logika alapján strukturálnak a különböző beszállítók, belső rendszerek, vagy maga a webshopunk? Ezekre a problémákra tökéletes megoldás az integráció. 

Készletkezelés szinkronizálásánál nem csak a megfelelő alapszerkezet megválasztása és az adatok összefésülése okozhat problémát, hanem azoknak betöltésének ideje. 

A betöltési idő és a struktúra nagyban függ az embertől, aki végzi, így hibalehetőségeket és ingadozást eredményezhet. 

A hiba nélküli, valós időben működő, tökéletesen strukturált rendszer igenis létezik. Ezt teremti meg számunkra az integráció, amelyen keresztül belső rendszereinket összekapcsoljuk a webshoppal, így bárhol is lép életbe egy változás, az automatikusan frissül a többi adatbázisban is.

Automatizmusok

 

Lehetőségünk van automatizmusokat beépíteni a rendszerbe. Képzelje el, hogy nincs szükség már a hét elején leülni és begépelni a változott tételeket, mert azok minden megadott időpontban, vagy akár valós időben befrissülnek, a termékek beérkezése, vagy raktárból kiszállításuk során. A leginkább érintett iparág az FMCG és a retail üzletek, ahol több helyen történik ugyanannak a készletnek az értékesítése. 

Röviden ezeket adja a készletkezelés és annak szinkronizálása. Tudjon meg többet kollégáinktól, vagy olvassa el a Kosárérték magazinban írt vendégcikkeinket a témában!