Adatrögzítés és szinkron
A weboldalon megjelenített termék készlet státuszt az online vásárlók 58%-a tartja kiemelten fontosnak.
A jól strukturált készlet nyilvántartás minden vállalat számára kihívás. A vállalatirányítási rendszerek (ERP) ma már nagyon megkönnyítik a kereskedők dolgát, hiszen egy helyen, konkrét mezőket, kész architektúrát biztosítanak a rögzítésre, frissítésre.
Azonban ki ne találkozott volna már olyan problémával adatrögzítés során, hogy nem azonos logika alapján strukturálnak a különböző beszállítók, belső rendszerek, vagy maga a webshopunk? Ezekre a problémákra tökéletes megoldás az integráció.
Készletkezelés szinkronizálásánál nem csak a megfelelő alapszerkezet megválasztása és az adatok összefésülése okozhat problémát, hanem azoknak betöltésének ideje.
A betöltési idő és a struktúra nagyban függ az embertől, aki végzi, így hibalehetőségeket és ingadozást eredményezhet.
A hiba nélküli, valós időben működő, tökéletesen strukturált rendszer igenis létezik. Ezt teremti meg számunkra az integráció, amelyen keresztül belső rendszereinket összekapcsoljuk a webshoppal, így bárhol is lép életbe egy változás, az automatikusan frissül a többi adatbázisban is.
Automatizmusok
Lehetőségünk van automatizmusokat beépíteni a rendszerbe. Képzelje el, hogy nincs szükség már a hét elején leülni és begépelni a változott tételeket, mert azok minden megadott időpontban, vagy akár valós időben befrissülnek, a termékek beérkezése, vagy raktárból kiszállításuk során. A leginkább érintett iparág az FMCG és a retail üzletek, ahol több helyen történik ugyanannak a készletnek az értékesítése.
Röviden ezeket adja a készletkezelés és annak szinkronizálása. Tudjon meg többet kollégáinktól, vagy olvassa el a Kosárérték magazinban írt vendégcikkeinket a témában!