E-kereskedelmi integrációs platform
1000 termék készletváltozása, feldolgozása, más formátumra való csomagolása és továbbítása kevesebb mint 8 milisecundum alatt végbemegy a Connect-ben.
A Connect egy kifejezetten e-kereskedelemhez fejlesztett integrációs platform. Webáruházakat, vállalatirányítási rendszereket, CRM-eket és egyéb üzletileg kritikus rendszereket kapcsol össze egymással.
Gyorsítja, menedzseli és rugalmasan bővíthetővé teszi a készletmozgások, rendelések, termékek, tranzakciók és vásárlói információk szinkronizálását. Middleware szoftverként átveszi az integrációval járó terhelést és biztonságossá teszi azt.
Az integráció alapjai

Központi hub
A Connect azon szemlélet mentén született, hogy az egyes célszoftvereket (webáruház, ERP, CRM, stb.) közvetlen összekapcsolás helyett egy központi „hub-hoz” illesztjük, és egy köztes réteg szolgálja ki a digitális ökoszisztéma integrációs folyamatait. Így az integráció biztonságosabb, kisebb hibalehetőséggel működik, gyorsabb, rugalmasabban fejleszthető és független az egyes végpontok működéséről.

Integráció
Minden e-kereskedelmi fejlesztés sarokköve az integráció, amely során a webáruházat fontos rendszerekkel kell összehangolni, hogy azok egy egységes ökoszisztémát alkossanak. Ezen folyamatoknak átláthatóan, központosítva és automatizált módon kell zajlaniuk. Az OANDER Connect (OC) segítségével a webáruházak integrációs kihívásai könnyedén áthidalhatók.

Vállalatirányítási rendszerek
Folyamatosan változó készletadatok valósidejű szinkronizálása, árak és árlisták kezelése, a rendelések ERP-be való továbbítása, ERP-ben definiált termékjellemzők megjelenítése a webáruházban vagy különböző fizikai boltokban jelenlévő termékadatok aggregálása a webshopban – csak néhány azon tipikus integrációs igények közül, amelyek egy üzletileg összetett e-kereskedelmi projekt jellemzői lehetnek.

Legfontosabb megoldásaink

Mit is ad nekünk a Connect?
A felhőalapú platform képes realtime, bármikor, bárhonnan kiszolgálni, bármelyik rendszert.
Átláthatóságot és rendszert. Minden megoldásunk ki van szervezve egy nagyszerű eszközbe, platformba. Az új rendszer egy professzionális környezet, ami egységes felületen, tökéletese egyedi megoldást nyújt a problémánkra. Jelenleg az integrációk és kapcsolódások ad hoc jellegűek, emiatt esetiek, kuszák és nincs mögöttük hatékony üzleti logika. A “valahogy oldjuk meg” felfogás rövid távon fenntartható, és alacsony, vagy közepes költséggel jár, de a gyengeségeiből, hibáiból fakad, hogy nem érhető el azonos szintű hatékonyságnövekmény.
A kiforrott rendszer egy vagy több webáruházból tranzakciós adatokat fogad és bármilyen adatcsomagot visszaküld oda, a webshop számára értelmezhető formában. Ahelyett, hogy a webshop-ból származó (vagy oda szánt) adatokat az online áruházban felhasználási területenként egyenként fejlesztenénk le, elegendő egy platform irányába kiépíteni az adatok szinkronizálását, azok pedig tetszőleges rendszerek irányába feldolgozhatók.
A szoftver elvégzi az adatok egyedi üzleti logikák szerinti aggregálását, feldolgozását, megfelelő helyekre való csatornázását. Szinkronban tartja az egyes adatok egyezését a végpontok között, naplózza és adminisztrálja azokat, illetve gondoskodik arról, hogy bármilyen alrendszer leállása ne járjon adatvesztéssel.
Példa: A rendszer a beérkező rendeléseket szétválogatja az alapján, hogy mely raktárakban vannak készleten az egyes termékek. Valamennyi raktárban a készlet elosztási logika szerint hoz létre sales oreder-eket, a készlethiányos cikkszámokból pedig megrendelést ad le a gyártó vagy nagykereskedő rendszerében.

Leggyakoribb eszközeink
- SAP Business One.
- Salesforce
- KulcsSoft
- sERPa
- Deltek Maconomy
- Lightspeed
- Symboltech
- webshippy

Leggyakoribb architektúrák
- Erlang
- node.js
- Vue
- aws
- Elastic
- Terraform
- Docker
- symfony
Miért is jó összességében az integráció?

Hiba minimalizálás
A központi hub segítségével az összeköttetés biztonságosabb, a hibalehetőségeket minimálisra csökkenti.

Rugalmas logikák
Bármilyen online, egyedi üzleti megoldás rugalmasan hozható létre, fejleszthető, függetlenül attól, hogy a vállalkozás mely eleméről van szó.

Költséghatékony
Gyorsabban és kisebb fejlesztési költséggel jön létre, hiszen a hub-ot kell fejleszteni, nem az összes többi elemet egyesével.

Gyors
Az adatok beérkezése és feldolgozása a lehető leggyorsabb az integráció során, a rendszer fontos eleme az optimalizáció.

Egységes
A különböző rendszerek adatai egy helyre érkeznek be, ezeknek feldolgozása egy helyen történik, így a megjelenítésük, felhasználásuk is hatékonyabb.

Univerzális
Számtalan megoldásra képes: készletkezelés, rendeléskezelés, árazás, vásárlókezelés, boltnézetek közötti váltás.

Automatizálható
Automatizálhatóvá teszi folyamatainkat, rengeteg terhet vesz le, nemcsak a webáruházunkról, de a vállalatirányítási rendszereinkről is, így azok jobb, fókuszált teljesítményre képesek.
