Gyakori kérdések

Az integráció kérdésköre minden e-kereskedőt érintő témakör, azonban technológiai értelemben egy kihívásokkal teli terület. Lássuk milyen kérdések merülhetnek fel!

Mennyibe kerül az integráció?

Az integráció minden esetben egyedi projekt, így az ára is. Az alapvető összeköttetések a rendszerek felmérésével és összefésülésével kezdődnek, ami általában nagy és komplikált manuális feladat. Így az integrálás bekerülési költsége magas, míg az automatizáció során realizált költséghatékonysága miatt hosszútávon kifizetődő. Egy átlagos projektindításakor közel milliós tétellel érdemes számolnunk.

Képes a korábban említetteken kívül, egyedi igényeket kiszolgálni?

Képes és ez a legfontosabb célja is. A Connect egy olyan biztos alap, amely egy hidat képez az új megoldások és a webáruház között. Kezdetben minden integrációs folyamat egy egyedi igény, a tapasztalat alakította kiforrott fejlesztésé és kész termékké.

Hogyan lehetek én is middleware tulajdonos?

Erre közvetve nincs lehetőség, de szükség sem. A Connect köztes réteg egy biztos alap, amelynek kódja az OANDER kezében van. A szolgáltatáshoz partnereinknek saját iPaaS elérés keretében biztosítunk hozzáférést.

Hány hónapos munka az integráció?

Alapvetően a fejlesztés időtartama függ az integrálandó rendszerektől, az automatizmus mélységétől, illetve az egyedi igényektől. Az integráció minden esetben alapos tervezéssel, a rendszerek felmérésével kezdődik. Tapasztalataink alapján egy egyszerűbb, bejáratott szoftverekkel történő integráció 2-3 hónap alatt biztonságosan kivitelezhető.

Miért nem peer-to-peer tecnológiára épít? Szükséges a middleware?

Igen, szükséges. Éppen a peer-to-peer kapcsolások és a kibogozhatatlan összeköttetések azok, amik a legnagyobb problémát okozzák egy automatizációs projekt indításakor. Egy szépen letisztázott, átlátható rendszerstruktúrában könnyebben megfogalmazhatóak és kivitelezhetőek az üzleti logikák.

Integrálnám az offline értékesítésemet, erre is van megoldás?

Az offline üzleteket és kiszolgáló egységeket is sikeresen integráljuk központi rendszerünkhöz. Ahhoz azonban, hogy az integrációk között legyen átjárás, szükséges az online térben való jelenlét és kialakított kapcsolatok.

Mi a legnagyobb siker, amit elérhetek az integrcióval?

Bármely új automatizációs logika bevezetése egy siker és új szint a vállalat számára. Minél több szolgáltatás kiszervezése, vagy automatikussá tétele első sorban terheket vesz le az adminisztrátorok és kiszolgáló munkatársak válláról. A számítógépes tervezésnek hála drasztikusan csökkenti a hibák számát üzleti folyamataink során, nem is beszélve az automatizmus gyorsaságáról, mely akár valós idejű egy készletfrissítés vagy rendelés továbbítás kapcsán.

integráció
Maradt még kérdése? Tegye fel nekünk! Kérdezek!