A Kosárérték.hu-n közösen indítot cikksorozatunkban a webáruházak automatizációjával kapcsolatos fontosabb tudnivalókról írunk. Az önműködő webáruházak nyomában – Mit, mivel, hogyan? című bevezető cikkünk után jöjjön az egyik legnagyobb kihívást jelentő terület, a készletkezelés.
Az integráció során a készletek kezelése az egyik legnagyobb kihívásokat tartogató területe. Leginkább a műszaki webáruházak és FMCG webshopok esetén kritikus pontja az üzleti folyamatoknak. Az nChannel vásárlási esettanulmányokra hivatkozva számokkal is bizonyítja a real-time készletkezelés fontosságát:
- Az online vásárlók 58%-a találta fontosnak, hogy a kereskedők weboldalán látható legyen a keresett termék készlet státusza.
- 41%-uk hagyta el a kosarát, amikor kiderült a pénztárban, hogy mégsincs készleten a kiválasztott termék.
- A vásárlók 38%-a jobban preferálja az online vásárlást a készletinformációk kijelzésének köszönhetően, mint a hagyományos üzleteket.
- Ne feledkezzünk meg a készlettúlfutások miatti teljesíthetetlen rendelésekről sem, mely mindenképp negatív vásárlási élményt okoz az ügyfeleknek, ráadásul az adminisztrációs munkát is megnöveli, mind a webshop kezelők, mind az ügyfélszolgálat, mind pedig a pénzügy részéről.
Hol és hogyan használjuk a készletkezelés automatizációját?
Olvassa tovább teljes cikkünket a készletkezelés problémáiról és megoldásairól!
A Kosárérték.hu oldalán megjelent cikket Roskó Dávid kollégánk jegyzi, aki 2016 óta az OANDER Development Kft. integrációs üzletágvezetője.